لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

کاشت مو

مو به عنوان یک فاکتور مهم زیبایی دارای اهمیت زیادی برای انسان هاست و در افزایش اعتماد به نفس نقشی موثر دارد. کاشت مو متدی است که راه حلی قطعی برای درمان کم مویی و طاسی سر است. در دنیای پیشرفته ی امروزی دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد که نتوان برای آن راه حلی پیدا کرد و کم مویی نیز از این مسئله استثنا نیست و روش های زیادی برای رفع این مشکل به وجود آمده اند که کاشت مو در تهران یکی از قطعی ترین روش های ارائه شده می باشد.

این روش یک راه حل قطعی  است که تاسی و کم پشتی موها به وسیله ی کاشت ابرو به صورت کاملا طبیعی و موهایی قابل رشد برطرف خواهد شد. به طور قطع ما در حال صحبت در رابطه با کاشتن مو و مزایای این روش هستیم. کاشت مو در کرج تکنولوژی و خدمتی است که نه تنها برای موهای سر بلکه برای ابرو، مژه، خط ریش و ریش ارائه می شود و از این تکنیک برای کاشت مژه نیز می توان بهره برد.

 

عواملی که موجب ریزش شدید در موها و ابرو ها می شود و نیاز فرد را به کاشت ابرو در تهران بیشتر می کند شامل:
-     استرس و اضطراب
-    رژیم هایی غذایی غیر اصولی
-    عوامل وراثتی
-    کمبود ویتامین هایی از قبیل ویتامین D، ویتامین زینک، ویتامین E
-    مصرف برخی از داروها که عوارض آنها میتواند منجر به ریزش مو گردد
** توصیه می شود برای پیدا کردن علت اصلی ریزش در مو به متخصص و دکتر پوست و مو مراجعه نمایید تا با انجام آزمایشات بهتر متوجه علل ریزش باشید.

 

ریزش مو ارثی
ریشه یابی دلیل ریزش مو بسیار مهم و است و به دنبال آن می توان درمانی مناسب برای آن اتخاذ کرد. در ریزش های ابرو از طریق تقویت ریشه ی مو این امکان میسر است تا رشد مجدد صورت گیرد اما در صورتی که به طور مادرزادی بخشی از ابرو خالی باشد نیاز به کاشت ابرو در کرج است. گاها برخی از ریزش های شدید در مو با روش های دارو درمانی زیر نظر پزشک زیبایی و متخصص پوست و مو در تهران قابل درمان است. در برخی موارد نیز اگر دلیل به تغذیه ی نادرست و رژیم ها مرتبط باشد توسط پزشک تغذیه قابل حل و درمان می باشند. با استفاده از این تکنیک ها کاشت مژه در تهران نیز قابل انجام است اما به دلیل ظرافت زیاد کار معمولا در کمتر مواقعی پزشکان کاشت مژه در کرج را توصیه می کنند.

  • ۹۷/۰۶/۲۹
  • شمسی فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی