لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

لایف استایل | زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

عمل بینی

ما انسان ها تنها یکبار فرصت زندگی کردن داریم که با توجه به محدود بودن این فرصت و همچنین غیر قابل بازگشت بودن آن، مایلیم زندگی خوب و مورد پسند خود را داشته باشیم. یکی از دغدغه هایی که در تمام جوامع وجود دارد مبحث زیبایی است. جراحی بینی به همین علت یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در ایران است در ذات همه ی آدم ها گرایش به زیبایی و زیبا پسندی وجود دارد به طوری که همواره سعی می کند تا زیبایی ها را بیشتر ببیند، در زندگی خود بیشتر از زیبایی ها استفاده کند و همچنین خود فرد شخص زیبا و جذابی باشد.


یکی از رایج ترین عمل هایی که می تواند موجب ترمیم اعتماد به نفس در فرد شود و یا نقایص و مشکلات و عدم تناسب اجزای صورت را مرتفع سازد، جراحی بینی در تهران است. دلایل متفاوتی برای اقدام به جراحی  وجود دارد که عدم رضایت از فرم و شکل بینی یکی از آن چندین دلیل می باشد که معمولا اصلی ترین دلیل آن نیز هست. کسب نتیجه ی مطلوب از عمل بسیار مورد اهمیت است زیرا این کار ابدا قابل ریسک نیست. نتایج حاصل از جراحی بینی می تواند شرایط متفاوتی را به وجود آورد. به این معنی که تنها هدف از عمل بینی در تهران کوچک کردن بینی نیست و می تواند مشکلات تنفسی را هم شامل باشد. قبل از هرگونه تصمیم گیری بهتر است به بهترین و مورد اعتماد ترین  جراح بینی در تهران مراجعه کنید تا با بررسی فرم بینی با اجزای صورت و تفحص تناسب آنها اقدام به عمل کنید. برای بررسی توانایی های دکتر بینی مد نظر ابتدا به خوبی تحقیق کنید، نمونه کارها را بررسی کنید و میزان رضایت های بیماران را مشاهده و مد نظر قرار دهید.پس از انتخاب درست نوبت به انتخاب فرم بینی جدید می باشد بهتر است این کار را توسط فرد متخصص انجام دهید تا بتواند بهترین فرم بینی متناسب با چهره ی شما را توصیه کند. در واقع دکتر بینی در تهران شما را راهنمایی می کند که چه فرمی از بینی با صورت شما و اجزای آن همخوانی دار.


در موارد نادری عمل بینی می تواند موجب عدم رضایت فرد شود چرا که فرم دلخواه حاصل نشده است. دلیل آن می تواند دو فاکتور مهم باشد: 1. مهارت دکتر بینی در کرج   2. انتخاب نامناسب فرم جدید بینی  در ابتدا مهارت پزشک و دکتر جراح است که باید نظارت شود تا برای انجام کار درک صحیحی از فرم مورد نظر بیمار داشته باشد و یا در صورت انتخاب نادرست فرم بینی بیمار را راهنمایی کند و با روش های شبیه سازی و نرم افزاری مدل های مناسب را به بیمار پیشنهاد دهد. در نتیجه رضایت از کار نهایی تماما به پزشک جراح بینی بستگی دارد پس در انتخاب آن با دقت رفتار کنید تا نتیجه ی حاصل از عمل بینی در کرج مطلوب و متناسب با خواست شما باشد. فاکتورهایی که شما را در انتخاب پزشک راهنمایی می کند شامل: نمونه کارهای جراحی بینی در کرج ، میزان رضایت بیماران وی، و میزان خوش نام بودن او در میان بیمارانش باشد. انتخاب پزشک متخصص قدم اول و در قدم بعدی تفهیم و دستیابی درکی صحیح از نتیجه ی عمل است. در واقع پزشک جراح بینی در کرج باید بتواند درک صحیحی از خواست بیمار داشته باشد و به تفاهم برسند تا به  مرحله ی زیر تیغ جراحی  برسد.


  • ۹۷/۰۶/۰۳
  • شمسی فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی